پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی
سرخط خبرها

بازیکن ۱۷ میلیون یورویی در الهلال| کار برای استقلال سخت شد

  • کد خبر: ۷۶۸۱۵
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
بازیکن ۱۷ میلیون یورویی در الهلال| کار برای استقلال سخت شد
باشگاه الهلال عربستان بعد از جذب موسی مارگا از تیم پورتور با پریرا، بازیکن تیم وست برومویچ نیز به توافق رسید و این بازیکن را به پرداخت ۱۷ میلیون یورو جذب کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه الهلال عربستان بعد از مسجل شدن صعود این تیم به مرحله یک هستم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با استقلال در این مرحله به دنبال تقویت تیم خود افتاد و مسی مارگا، مهاجم تیم پورتوی پرتغال را با رقم قابل توجهی به خدمت گرفت.

در ادامه باشگاه الهلال با چند بازیکن خارجی دیگر نیز توافقاتی انجام داد وحتی به دنبال عقد همکاری با کنسیسائو، سرمربی تیم پورتو هم بود که موفق به جذب این مربی نشد. با این حال مساعی مدیران متمول باشگاه الهلال به پایان نرسید و آن‌ها درتازه‌ترین اقدام خود در راستای تقویت الهلال یکی از گران‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال عربستان را به ثبت رساندند. خرید جدید باشگاه الهلال عربستان  ماتئوس پریرا ستاره برزیلی وست برومویچ است که با مبلغ ۱۷ میلیون یورو به همراه آپشن‌هایی که این رقم را بیش از ۲۰ میلیون یورو می‌کند، به تیم الهلال منتقل کرد.


با حضور این بازیکن در الهلال تعداد بازیکنان شاخص این تیم افزایش می‌یابد و قطعا باشگاه استقلال اگر می‌خواهد شانس خود را برای عبور از این تیم افزایش دهد باید، به سرعت در فاز عملیاتی جذب بازیکنان شاخص جدید قرار بگیرد وتیم خود را برای رقابت حساس شهریورماه مقابل این تیم متمول عربستانی تقویت کند.

بدون شک اگر باشگاه استقلال در جذب بهترین‌های لیگ نیز موفق عمل کند برای عبور از الهلال و ستاره‌هایش کن شانس نخواهد بود و بازیکنان مستعد ایرانی نیز می‌توانند از پس بهترین‌های دنیای فوتبال هم برآیند. سعودی‌ها درماه‌های اخیر اقدامات قابل توجهی درراستای جذب بازیکنان شاخص داشته‌اند وجالب است که پیش از خرید ۱۷ میلیون یورویی باشگاه الهلال احمد موسی ستاره سابق لستر سیتی در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۴۰ میلیون یورو به النصر رقیب سنتی الهلال ملحق شده بود که لقب گران‌ترین خرید تاریخ این لیگ را به خود اختصاص داده بود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->